شرکت پارسحیات ترکیه که مالک برند تست در بازار ایران است، هدف از تولید این ویدئو را، تبریک عید نوروز باستانی به مخاطبان و مشتریان ایرانی اعلام کرد و باتوجه به تمرکز اصلی برند و محصول بر روی رایحههای متمایز محصولاتش نسبت به رقبا، اشاره به این مزیت نیز در دستور کار قرار گرفت. ویدئوی حاضر به کارگردانی پژمان فخاریان و کپیرایتینگ پروفسور حامد عبدی و سایر عوامل حرفهای تولید، تحسین تیم ترک و ایرانی حرفهایِ این برند محبوب را در پی داشت و پس از انتشار در اینستاگرام با بازدید میلیونی، مورد پسند مخاطب نیز قرار گرفت.