ماجرا فقط معرفی محصول نیست، خلق تجربه‌ای واقعی بین مخاطب و برند است. ترغیب مخاطبان به چشیدن طعم محصول و برند شما، یا ایجاد سرگرمی و نصب اپلیکیشن برای مخاطبان شما.

در اسکواد، رودشوها و کمپین‌های سمپلینگ، بر اساس استراتژی بازاریابی میدانی و رفتارشناسی مخاطب طراحی می‌شوند. از اجرای برنامه‌های تعاملی در نقاط فروش گرفته تا طراحی تجربیات خلاقانه نظیر فلش‌ماب یا معرفی و نصب مستقیم اپلیکیشن، ما لحظه‌ای به‌یادماندنی خلق می‌کنیم. این تجربه زنده، پل ارتباطی میان برند و مشتری است که در ذهن می‌ماند و در تصمیم وی تأثیر می‌گذارد. از جمله باکیفیت ترین نصب‌های اپلیکیشن، در معرفی و نصب حضوری و در مکان و زمان مناسب اتفاق می‌افتد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *